Sidor

lördag 30 juli 2016

Hit och dit??

Ja, vår semesterresa blev inte som planerat! Men vad vore livet om man inte skulle kunna ändra sig???
Vi tröttnade helt enkelt på norrlandsvägarna, när vi kommit till Östersund! Och då är vi ju bara halvvägs i Sverige..... Men, men vi tog oss ut mot kusten, via Döda fallen vid Hammarstrand.


Härnösand och Sälstens Camping hade vi tänkt oss. Men där var fullt...... Så vi åkte vidare mot Sundsvall. Straxt söder om staden ligger Svartvik och där finns en ställplats.
Riktigt vackert är där, så vi stannade två nätter och fick en dag med sol och mycket sticktid.
 Började på en ny barntröja! Jag har ju 3 hela nystan garn kvar. Tror de ska räcka till en tröja till nån av de minsta knoddarna. Skulle inte de nystanen räcka får jag repa upp mössan jag påbörjat - där är väl ett kvarts nystan.
En ny sticktidning hittade jag när vi fyllde på förråden i Östersund. Inte särskilt billig, men det är ju kul med omväxling!
Garn och mönsterhäfte följde med - om jag nu skulle vilja sticka små djur???
För övrigt har jag semester! Mår gott, äter gott och bara njuter av min ledighet! Vill inte tänka på att jag ska börja jobba igen om några veckor......

Så om det dröjer mellan inläggen - beror det på att jag har tagit semester!

SES.......

Inga kommentarer: