Sidor

torsdag 21 april 2016

VAD HÄNDE???

Jo vi packade och flyttade till vårt mobila hem på Campingen, fredagen den 15 april. Sen dess har det varit dagar fyllda med promenader, lite stickning, en och annan cykeltur. Sen har bara tiden rusat iväg och ännu två jobbnätter är avklarade.
Tyvärr visar sig inte vädret från den bättre sidan..... Men vi tar till vara på de stunder som bjuds av solsken. Det gäller att njuta medans det går.
Varit hemma i lägenheten en eftermiddag och kört en maskin tvätt och passat på att sy lite på min nya maskin...... Mmmmm vad jag är nöjd! Så nöjd att jag till och med har köpt en mönstertidning med fina symönster till sommarkläder!! Vill så mycket just nu, men kommer inte riktigt till skott. Men snart så!!
I dag är det min födelsedag och den brukar vi fira med en tur till Brösarps Backar och Kivik. Men det avstår vi år! Den kommande veckans väder inbjuder inte till något strosande i naturen på Österlen. Så det får vänta tills vädret infinner sig.

Vinst i UFO-bloggen blev det i mars för mig. Tre nystan med M&K ECO Baby ull i samstämda färger blev det. Så nu får jag fundera på vad det ska bli av dem.....
                 
De får väl ligga till sig i lagret ett tag!

Nej nu är det dags att fixa lite gott att äta. Det är ju trots allt min dag idag!

SES!

Inga kommentarer: