Sidor

torsdag 20 augusti 2015

Jamen dåå....

Det blev ju trots allt SOMMAR till slut!!
Och visst har jag njutit. Badat och solat och stickat...... Och varit på tur med Husbilen. Jobbat några nätter och så har jag börjat min SEMESTER, del två!! Visst har jag det bra??!!
Två veckor ledigt har jag denna omgången. Så när jag börjar jobba igen är de September!! Hoppas sommarvärmen håller i sig till dess!
Idag har det blivit cykeltur på 3.5 mil längs Strandvägen på Bjärehalvön. Tittat på Kullaberg från ett annat håll än jag brukar! Badat i betydligt saltare vatten än vi har hemma och så har jag njutit lite mer av solskenet.......

SES!!

PS. Ska försöka uppdatera lite oftare i fortsättningen......

1 kommentar:

Eva Hudin sa...

Idag har det varit en del moln på himlen och det har faktiskt varit riktigt skönt ute, inte gassande hett utan mer behagligt. Faktum är att jag inte badat i havet en endaste gång i år, när värmen väl kom var det även brännmaneter i vattnet och jag skyr dom som pesten. Har blivit rejält bränd en gång, inte alls kul!

Ja, nu får man hoppas att hösten blir fin, det är min favoritårstid. Och ja, jag målar av bara fasingen!

Ha det gott!