Sidor

söndag 3 augusti 2014

Semesterns baksida!

Ja, det är det där med INTERNET! När man som vi, är ute i obygden, så fungerar varken det ena eller det andra! Visst, jag klarar mig utan internet, men då vill jag bestämma själv när jag ska vara utan!
Just nu funkar inte vårt mobila bredband, så jag har kopplat upp mig via mobilen! Märkligt att det ska fungera bättre??
Har inget att visa upp, för det har strulat med bildöverföringarna också! Ja,ja förr eller senare kommer det bilder! Hav tålamod!!
Bortsett från avsaknad av internet, så har jag och mannen det väldigt gott! Vi cyklar långa utflykter, och vi har vandrat på kalfjället vid Stekenjokk! En favorit i repris! Och i år stod vädrets gudar på vår sida. 15 grader och växlande molnighet och inte allt för mycket vind! Kunde inte bli mycket bättre!
Nu njuter vi av återfunnen sommarvärme i Vilhelmina. Runt 25 grader och solsken är ju inte fel! Och en badsjö precis vid campingen. Vattentemperaturen är klart godkänt för några dopp då och då.

Som sagt var! Det går ingen större nöd på mig och när vi har riktigt internet igen får jag väl slänga in lite bilder!
Till dess:
Ha de' gott!!

Inga kommentarer: