Sidor

söndag 24 augusti 2014

Hemma igen!

Så är jag och resten av familjen tillbaka på hemmaplan. I alla fall några dagar.

Vi "gjorde" Bohuskusten i raketfart. Strömstad, Grebbestad, Fjällbacka, Lysekil, Grundsund och Marstrand, sen fick vi nog av regnet och styrde kosan hemåt.

Zelda och jag ska börja kurs på Brukshundsklubben på torsdag. Rallylydnad steg1, ska vi gå. Det blir nog en upplevelse.....

Ännu ett par sockor har hamnat på stickorna! Garnet jag köpte i Gävle får bli sockor till mannen.
Supermjukt garn och ljuvligt att sticka med. Det passar ju bra att ha startat upp ett par sockor, det är ju bara en vecka kvar av min långa ledighet, och sockor är ju perfekt jobbsticke! Som vanligt stickar jag tå-upp och magic-loop. Bild kommer när jag kommit en bit på väg.

SES!!

Inga kommentarer: