Sidor

tisdag 10 september 2013

Tillbaka i vardagen!


Ja nu är det definitivt slut på husbilslivet. Vi är tillbaka i lägenheten igen. Känns faktiskt ganska skönt, om jag ska vara ärlig. Nu längtar jag efter husmanskost, ni vet mustiga grytor och annat långkok. Efter en lång grillsäsong behövs lite "riktig" mat. Men innan jag är där, får jag ju ta hand om allt som tömts ur husbilen! Jisses vad uppställt det har varit! Men nu börjar allt komma på plats. Men inget ont som inte har något gott med sig. Skafferiet blev genomgånget och "gammal skåpmat" blev slängt. Kryddskåpet fick också en genomgång, så nu är det också "fit for figth". Sen är det bara att få undan husbilens sängkläder. Men det ska nog gå det också, bara klädkammaren blivit genomgången....... Så tid att sticka det har jag inte!!

Inte har jag tagit några bilder på mina garninköp, och det har ju blivit några stycken. Även "lite" Traderagarn har jag budat hem. Madejas merinoull kunde jag inte motstå......
Så , det där med att sticka får vänta någon dag till. Och då får jag börja på något nytt, för inte ett endaste UFO, finns!! De' ni!! Känner mig faktiskt ganska mallig för det. Jag brukar ju ha flera sticken på G.
Jag funderar samtidigt som jag plockar undan på vad jag vill sticka! Men det är ju så mycket som vill hamna på stickorna, så det blir svårt att bestämma sig......


Jag gör som Gina, funderar ett tag till och så återkommer jag snart igen!

SES!

Inga kommentarer: