Sidor

tisdag 25 juni 2013

Jodå, jag är kvar.......

Det blir långt mellan bloggandet nu för tiden! Med boende i mobilt sommarhus, så är inte datortiden prioriterad!
Vad hittar jag då på? Ja inte speciellt mycket. Njuter av solen, stickar lite, och så slappar jag oooootroligt mycket.

Inte ens ljudböckerna fångar mitt intresse. Men det kommer en höst fortare än vi vill, så just nu njuter jag för fulla muggar!
Sen vi kom hem från resandet i Tyskland har jag börjat med en ny vana. Morgondopp i havet innan frukost! Så skönt, och oftast har jag hela badviken helt för mig själv!
Men emellanåt  surfar jag runt och kollar in vad ni andra hittar på. Och så fick Tradera ett besök i förra veckan. Så nu har jag dyrt garngodis hemma (igen!).
Hade tänkt handla på plats i Tyskland, men shoppen hade bara ett fåtal dagar öppet per månad,och inte då vi var inom rimligt avstånd för ett besök. Får väl se om jag tycker det här svåråtkomliga garnet är värt sina pengar, när jag väl får stickorna i det!

Idag har dottern och barnbarnen varit hos oss . Det blev ett riktigt härligt busigt långbad och efter välbehövlig lunch tog jag och pojkarna en runda på Minigolfbanan. Tiden bara rusade iväg och straxt var det dags för dem att åka hem!
Nu sitter jag här medans regnet smattrat på husbilstaket och pustar ut. Tur att regnet höll sig borta medan vi hade besök.
Till nästa gång, Carpe Diem!

Inga kommentarer: