Sidor

torsdag 18 oktober 2012

Höstpromenad

Varit hos dottern idag. Passade på att ta mig en promenad i det fina vädret.
I fårhagen var det "herr besök"! Tillökning till våren hoppas de på, om nu herr Bagge gör vad han ska!

Naturen bjöd på färgprakt:


Hagmarken som vi röjde i vintras, har kommit fint. Fåren har betat där med jämna mellanrum.

I vinter väntar mer röjning i andra hagar!

Hundarna hade kul på ängen närmast huset.
De hade täcken på , för sedan skulle de vila i bilen, medan vi tvåbenta fikade och pysslade om en sjuk liten tjej.
Familjens nykomling, är en riktig "spinnmaskin". Riktigt röd och så mjuk och go att ha i knä't.

Jag saknar katt!!! Men det blir ingen, så länge vi åker husbil. Jag får nöja mig med att gosa med barnens katter. Det går bra det också.

Eftermiddagen har ägnats åt stickcaféet här i byn. Nu i kväll, blir det fortsatt stickning och så min ljudbok i öronen.

På återseende!

1 kommentar:

Unknown sa...

Dessa djur man blir glad att man har dom. Söt kisse o den ser ut att njuta i din famn. Ha en mysig dag kram Beijan