Sidor

tisdag 22 november 2011

Hela dagen.

Det är vad  det tagit att få fönstren putsade. Ja, själva putsandet tar väl inte så lång tid, det är ju allt det andra som man gör runt i kring! Duschar blommor, stryker gardiner, kör tvättmaskinen med de "gamla" gardinerna, osv.... När allt det där var klart, blev det en tur till förrådet, för att hitta adventsljusstake och stjärnorna.  Men nu är de på plats! Så här tidigt ute brukar jag aldrig vara, men konstaterade att jag sover fredag och lördag  så det var lika bra att få det gjort!

Resten av veckan ska jag bara göra ingenting!! Men som vanligt blir det nog svårt att vara sysslolös. Det får nog bli vantstickning och min ljudbok. Just nu lyssnar jag på "Strindbergs Stjärna". Den var ett bra sällskap till fönsterputsningen idag.
Nu får det bli lite stickning, fram tills det är dags att natta sig!

På återseende.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hej visst är det mysigt att bara kunna sitta o njuta. Ha en skön kväll kram Beijan

Skaparglädje sa...

I morgon ska jag försöka att få fram mina stakar och stjärnor. Idag har jag varit i Eksjö på nätverksträff, är helt slut just nu. Så det får bli en kopp varm te och bara slappa.
Kram!

Eva Hudin sa...

Åh, så mysigt det ser ut. Här ska adventpyntas i slutet av veckan. Men visst är det svårt att tro att vi snart är inne i december, så milt och fint som det är ute. "Strindbergs stjärna" har jag inte hört talas om, så nu blir lite nyfiken och måste nog googla. Må väl!

Anki sa...

Vilken julstämning.Själv har jag fastnat framför datorn,så några ljus har inte kommit fram ännu.Lite har jag lyckats med på bloggen,tack vare dig.Tack!Jag har kört fast på sidorna om du förstår vad jag menar.Ha en bra jobbnatt.Anki