Sidor

fredag 15 oktober 2010

Så var det dax

Äntligen har jag bestämt mig. Hur svårt kan det vara. Alla andra gör det. Men vad ska man med det till, egentligen? Men kul att läsa vad andra gör är det.
Efter att ha tagit upp stickningen mer aktivt igen upptäckte jag alla bloggar, när jag letade mönster. Vilka kreativa personer det finns där ute! Jobbar de inte? Mina stickprojekt tar tid..... Kan bero på mitt andra stora intresse hundar och agility. I familjen finns tre rhodesian ridgeback-flickor: 10år, 6år och 1½år. Mellantiken tävlar jag med och ungtiken har precis börjat inlärningen av hinder och handling. Vi är nya i sporten, tävlade första gången i april i år. Vi inga ungdomar  hunden och jag....men vi har kul! Och det är väl så livet ska vara!!!!!
Bilder kommer......

Inga kommentarer: